måndag 16 mars 2009

Sneak peak igen...

Det är ju en pågående cyber crop på Scrappers, så i fredags knåpade jag ihop detta. För den som vill se hela kortet så kan ni gå in till Pyssellyckans blogg!

Annars så gassar solen på mig genom fönstret på jobbet och jag längtar ut idag igen. Det har varit så fint väder i helgenoch vi har varit ute på skotern i c:a 8 mil, faktiskt. Underbart skönt! Fast jag har ju ont i ryggen, men... det får man ju räkna med:-)

Vi har planerat på jobbet idag inför att åka till Kittelfjäll ett par dagar. Ska bli skönt att få va ute mycket igen, vi verkar ju få tur med vädret oxå! Vi åker alltså imorrn och är bort till på torsdag... Så jag bloggar inte speciellt mycket under den tiden:-)
Tjing, tjing!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å jag tackar =)
Min högra arm, och DT Maja/eyovine höll ställningarna medans jag var borta! Och hon håller dom än ;P Tur att jag har henne!! =D

Kamilla sa...

ååå kortet är heelt underbart !!!
Så vansinnigt vackert!