onsdag 11 mars 2009

KiF marsutmaning

Jaha, här är det andra kortet jag gjort i mars månad där vår sponsor är Cards of Maria. Stämpeln, blomman och bladen finns att köpa hos CoM, resten är i stort sett från Pyssellyckan.
Jag har använt mig av Basic greys Bittersweetpapper, Primas Build a swirl-stämplar och så nestabilities.

Recipe:
Cardstock: Bazzill bling
Patterned paper: Bittersweet from Basic grey
Flower and leaves: Prima
Rubber stamp: Cards of Maria
Clear stamp: Build a swirl from Prima
Chalk: Dark brown
Dies: Nestabilities
Stickles

6 kommentarer:

Lena B E sa...

Åh så fint!! Väldigt vackert bröllopskort och en superduper snygg blomma!! Visst är den lite annorlunda mot primas övriga blommor? eller har jag bara missat dessa? Hur som helst så är det jättefint!!! Kramar från Lena

eviledna sa...

Hello Emilie,
After much searching on the internet I found out what the sentiment was in English. And again you make something completely different to what would be classed as a standard wedding card. And it's lovely, that's what I like about your card making, you never fail to surprise me :o)
Take care & keep smiling
Ann x

Vixen sa...

Blev ju ett jättefint kort!
Kram

Kicki sa...

Så fint!!
Du, vi kanske träffas i Ume, synd du inte kan kan ta dig ända ner till metropolen Örnsköldsvik. Hihihihiihii. Fast, träffa syrran din får jag i allafall! :-)

Kicki sa...

Så kul, då träffas vi då!! :-)

Anonym sa...

Wow vilket fint kort... lycklig är den som blir gift och får ett sånt kort ;)