tisdag 24 mars 2009

Awards

Nu har jag fått fina utmärkelser 2 dagar i rad!
Den första fick jag av Camilla igår - en läcker dam! C är riktigt bra på att kommentera - tack vännen!!
Den andra finfina utmärkelsen har jag fått av Lena som är här inne och kommenterar titt som tätt! Tack för det:-)
De nominerade är följande:
  • Camilla och Lena får tillbaka dem (och en ny på köpet:-)
  • Min underbara DT-mamma Anna
  • Min PyssellyckeDTkollega Therese
  • Anette, så klart!
  • Biggan
  • Ann och
  • Els
Och så kan ni ta åt er lite till mans och kvinns - ni underbara tappra läsare av min blogg!

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Tack snälla du för den fina awarden!! Vad glad jag blir!! Jag ska lägga ut den så fort jag vet vilka jag ska ge den till. Kramar från Lena

eviledna sa...

THANK YOU for sharing your lovely award, I just wish I had a figure like that LOL.
Take care & keep smiling
Ann x