torsdag 26 mars 2009

Sneak peak

Här kommer en liten sneak peak på en LO jag gjort. Hela finns i Pyssellyckans blogg!


För övrigt så är jag ju stolt som en tu.. höna ;-) Jag har nämligen backat/parkerat med släpvagn idag! För yttermera visso, som en viss JP skulle ha sagt, så hamnade inte släpvagnen exakt på sin plats. Det ryms en hel bil mellan där släpvagnen nu står och där den skulle ha stått. MEN det spelar rakt ingen roll för mig, jag är rätt nöjd med att ha provat och typ lyckats! :-D Och jag tror minsann att kollegiet fick sig ett gott skratt oxå under min varma kamp (det blev ju svettigt).

3 kommentarer:

Anonym sa...

ååå jag som blev inbjuden med butik till Umeå...och så ska jag vara med på en annan mässa den 2a maj=( Hade varit så skoj att träffat alla=)

kram

Monika sa...

HA ha... det där känner jag igen. Jag har provat en gång och gav upp efte 10 sekunder när jag insåg att detta kommer jag inte lyckas med... speciellt inte med en taxi-chaffis i sätet bredvid. Nu måste jag se hela din lo!

Carina sa...

Rasslar vidare till Pyssellyckan...