tisdag 24 mars 2009

Ditt och datt igen

Hmmmmm......... är inte så nöjd med kvällen. Tisdagkväll borde va min scrapparkväll eftersom jag är ensam hemma då, men jag har mest surfat runt och sett på tv:-s Ovärt:-(

Nå, i eftermiddags fick vi iaf besök av nedanstående lillkillen med pappa som fick sig en kaffetår och Marsglass - o så gott! Vad barna växer snabbt, det är ju inte längesen han föddes, tycker jag! Fast det har faktiskt gått 1.5 år.

Vet inte om jag nämnt det förut, men den där kursen jag skulle ha gått i KBT är inställd, tyvärr. Känns ju rätt så trist, men det kommer kanske nån chans vid senare tillfälle. Ska kolla om universitetet har nåt vettigt.

Nu ska jag kojsa, det är visst en dag imorrn oxå:-)

2 kommentarer:

Ewonne sa...

Visst är det typiskt när man kan scrappa och det ändå inte blir av!!

Ang spikmattan så ligger jag på den, alltså rygg och nacke blir det då! Så den läggs inte på en...

Ewonne sa...

Det låter ju som om det skulle göra förskräckligt ont, att ligga på magen på den *ryser*. Jag fick prova den hos min massörska första gången, då låg jag på rygg och hon masserade nacke under tiden! Och det var fantastiskt skönt....