måndag 8 augusti 2011

Regn, regn, regn...

Regnet det bara öser ner och jag är så blöt om både skor och strumpor
Du, kanske inte trodde  att det var allvar när jag sa att jag kommer 
Men var är du och var har du våran sol
som jämt skulle lysa på den väg vi vandra?
...

Har vägt och mätt mig idag, och det går nedåt; -1 kg på vågen och några centimetrar på kroppen. I helgen höll jag på att misströsta och tänka att det inte spelar nån roll att jag avstår från livets goda, såsom t.ex. frukt och bär. Fast jag har ju faktiskt smakat lite hallon i veckan eftersom jag plockat några liter, och det är visst glykemisk belastning 0 på dem, så det har visst inte gjort så mycket. Eller hade jag haft ett bättre resultat om jag hade avstått dem?

Jag brukar registrera min träning på funbeat, jag gillar att ha "svart på vitt" vad jag gör. Dessvärre så har jag inte varit ute och motionerat nåt alls sen det började regna i fredags, så... det är kanske dags att testa regnkläderna på riktigt? Antar att det var därför jag köpte dem. Jag har ju till och med gjort upp en liten stackars brasa, så jag kan duscha när jag kommer hem och är så där äckelsvettig som man blir av att ha för täta kläder. Jag har faktiskt till och med skruvat upp ett element hemma till 2:an - jag tycker det är kallt och hurvigt *burr*

Inga kommentarer: