torsdag 25 augusti 2011

Gammalt

Denna kopp är ej köpt av mig, men ett exempel på vad jag var ute efter.

I tisdags åkte jag, Alva och mamma till Lycksele för att gå på Puls, en återvinningssecond hand, typ. Och så Pingstkyrkans Second hand. Jag fyndade gamla fat och koppar - jättekul:-) Och så fick Alva träffa min exsvägerska för första gången - kul!

Idag har jag haft besök av en vän, vi jobbade tillsammans när jag flyttade till Storuman för 7 år sen. Ja, det är faktiskt nästan på dagen 7 år sen som jag en söndag kväll fick skjuts till faster och farbror, där jag fick bo de första 2 veckorna. Hå hå ja ja. Inte visste jag då att jag skulle bli kvar längre än ett år:-) Hur som helst - så roligt att hon hörde av sig när hon nästan hade vägarna förbi! Det uppskattas:-)

Apropå zumba så kommer även Korpen i Storuman att ha zumba på sitt program, och så kommer det att vara nån gång i veckan även i Gunnarn. Am I lucky or what??

Inga kommentarer: