måndag 22 augusti 2011

Ingen Zumba?

Bjuder på en glad bild på fina Alva som Kicki Olson tagit. Hon (Alva) är så go och glad i princip jämt. Som en granne sa: hon är äckligt snäll:-D

Det blev inte som tänkt i helgen. För det första så var det 90-årsjubileum (jag försökte dra till med att det var 100-årsjubileum:-) Och sen så blev det ingen som helst sömnad eller ens uppläggning av något under helgen, för jag satt precis hela söndagen med att redigera mammas foton som hon skulle framkalla. Ja, vi tog en liten paus för att hämta ut de växter vi beställt från Finland, men inte mer än så..

Läste till min stora besvikelse ikväll på Åbackens hemsida att det inte blir nåt av med planerna på att Åbackens får hyra större lokal för att köra sina gruppträningar. Jag var riktigt taggad på att gå på Pump och Zumba, men om det ska vara som förut och de inte kan ta emot så många... jag tror inte jag kommer hinna va med på att boka in mig i tid:-/ Jahapp, får väl kolla upp hur simhallen lägger upp sina tider i höst istället.

Inga kommentarer: