fredag 26 augusti 2011

Nu blir det andra bullar!

I onsdags fick jag en förfrågan om jag kunde hjälpa till att baka en av tårtorna till nästa helg då det är Älggudstjänst här i byn. Ja, söndagen innan älgjakten startar så är det alltid bön för älgjägarna. Lite synd de inte kan be för alla jägare.. Men ändå -jag skyndade mig iaf att till slut beställa en veiner från Kakburken.se som jag tittat på sen före påsk. Och så passade jag ju på att beställa ett par andra bra-att-ha-saker, förstås! Idag har jag alltså fått det - riktigt snabbt levererat! Som scrappare är man ju van vid snabba leveranser. Därför har det varit en chock att beställa från andra ställen och få vänta 2-3 veckor ibland. Men Kakburken får faktiskt högsta betyg:-) (Jag är inte köpt av dem, bara imponerad!).

Ja, och andra... eller annat än bullar, blir det iaf framöver:-)

Inga kommentarer: