fredag 19 augusti 2011

Egotripp

Asch, ännu ett foto från the studio får ni se. Minst:-) Gillar de här spegelkorten, även om det är vad nästan alla lägger ut på facebook som profilbild. Men det är ju förståeligt, det blir effektfullt.

Sitter nu i Rusele med något sårig hals och inväntar morgondagens 100-årsfirande i min hemförsamling. Storuman Gospel ska sjunga, fast vi får nog kalla oss typ "Colours of Storuman Gospel" för vi är kanske bara hälften av sångarna än vad vi brukar va.

Jag har med mig några klädesplagg som jag tänkte fundera ut med moderns hjälp hur man kan sy till dem så de passar lite bättre. Jag har nämligen sett ett tv-program några dagar - What NOT to wear - och de förespråkar ju att man går till skräddaren och syr till allt som inte sitter bra. Så då gör jag ju det;-)

Näpp, ska inta teet innan det kallnar! G'natt!

Inga kommentarer: