torsdag 22 januari 2009

Scrapbookingkurs for nybörjare /Scrapbooking course for beginners

Igår kväll hade jag min första kurskväll i scrapbooking för nybörjare på Pyssellyckan - jättekul!!! De flesta visste inte så mycket, så det är basic information som gäller. Och vi kom fram till att vi ska prova på lite olika områden inom scrapbooking som t.ex. kortmakeri, altra och så fler LOer - och det är ju kul! När kl var 21 och det var dags att packa ihop så verkade de flesta ändå vilja va kvar... och det är ju roligt att se! Jag blir ju oxå rätt så fängslad när jag väl kommit till ro.

Nu har jag ett par scrapprojekt på gång, men... vi ska ju åka härifrån över helgen:-s Typiskt.... Men nästa vecka ska jag väl oxå roa mig med nånting:-D

Yesterday night I had my forst course in scrapbooking for beginners at Pyssellyckan - and it was really fun!!! Most of them had no clue about it, so it's basic information from the start! We agreed to test different areas in scrapbooking, like altering, cardmaking and more layouts, I guess. When the time showed 21.00 most of them seemed want to stay, and that's positive! I get lost in time too when I sit down to scrapbook.

Now I got a couple of projects that are scrap related, but... we're going to friends over the weekend:-s Typical.... But I shall have some wonderful scrapmoments next week:-D

Inga kommentarer: