fredag 16 januari 2009

-33,9 C!

Inatt har vi haft nästan -34 grader utomhus, det är ju rätt så ruggigt det! Jag är sjuk idag med, men känner att jag definitivt är på bättringsvägen ändå! Jag har fått mycket efterlängtad post från Kortmakaren. I och med att de haft 50% utförsäljning så har det varit några stycken förutom mig som har handlat där, så jag fick inte veta vad jag betalade för, så att säga. Jag hade beställt säkert 10 tombow-pennor, men fick bara 3. Dock har jag kammat hem mina första gel-a-tins för halva priset - nå mer vill jag då inte betala för dem! Men nu har jag coola cirklar...

Igår kom maken hem med stämplar från Pyssellyckan som jag bett att Anna skulle lägga undan. Kolla in dessa från Basic grey: Ursnygga!! Ska öva med mina tombows på dem!

Anna skulle ju egentligen ha fått öppna webshoppen idag, men de som sköter webshopen på nåt vis har lämnat besked om att det måste skjutas fram. Surt och trist! Men skutta in där då vi ger klartecken för Anna har visst förberett finfina överraskningar!

Nu ska jag skutta in i scrapparhörnan och färdigställa ett minialbum som ska va klart imorrn.
Tjingeling!


Tonight we have had almost -34 C outside - that's really cold! I'm at home and sick today too, but I'm definitly healthier now than 3 days ago! I've got longed for mail today from Kortmakaren. They had 50% off so a couple more than I have shopped there. I just got half of what I ordered, but I like it! 3 tombows (of 10 ordered), 1 green pen and gel-a-tins. I've got cool clear stamp circles now...

Yesterday my husband delivered me clear stamps from Pyssellyckan, I had asked Anna to book them for me. Check these clear stamps from Basic grey out: gorgeous! I shall practise with my tombows on them..

Anna was supposed to open the web shop today, but it's delayed further. That's so sad! But get in there when we give you the sign for the great opening - Anna has prepared some great surprises!!

Now I shall jump into my scrapbooking corner and continue with the mini album that's supposed to be done until tomorrow at 16.00.
Have a wonderful evening!

3 kommentarer:

Anonym sa...

-34??? Jeg skal ikke klage på våre -4, jeg da. Du får holde deg foran varmen med te eller kakao og scrappesaker og kose deg med nye stempler og tusjer!
Fortsatt god bedring :)

Els G. sa...

Glad you feel better!
But how do you manage to get better (or even warm) with - 33,9°C!!!
It was -20°C (at night) at some places here last week, -13°C where I live, and I thought it was VERY cold! Train traffic got disturbed and people are complaining about high energy bills everywhere!
I think we are too spoiled over here!
Warming hugs from Belgium.
Els
x

Lena B E sa...

Brrr... va kallt!!! Hua!! Du får väl ligga under filten och kura. Kramizar, kanske värmer lite iaf. :)