fredag 23 januari 2009

Marie Antoinette eller nån annan...

Wow - jag har fått denna vackra dam som award av nåt slag från Ann! Det står på den att det är Marie Antoinette, men jag har läst på nåns blogg att det är nån annan dam. Och det får vi väl hoppas - jag har inte lust att bli halshuggen:-s Och varför de valt just dnena bild har jag ingen aning om, men jag gillar de gamla porträtttavlorna, så jag blir glad ändå:-) Och Anns nomineringar är ju alltid så smickrande:
"This award is for
Anja and Emilie. I thought this award VERY appropriate as they both create the most stunning work. Do go and have a look at their blogs, Anja gives tutorials on her blog, which I think is very generous of her to share."

Om några timmar ska vi bege oss till Umeå, så jag ska väl kojsa nu. Har scrappat lite....
Tjing!!

2 kommentarer:

Kamilla sa...

ÅÅÅ grattis till dina awards vännen, du är väl värd dem, du har så mycket kul att visa och jag älskar dina verk!!
Hoppas ni får det bra i Umeå :D
Kram kram och ha en trevlig helg!!

Anonym sa...

Takk for koselig award :) Har omsider fått oppdatert bloggen min og gitt den videre.
Kos deg i helga!!