onsdag 7 januari 2009

Inget scrappande:-s

Nja, jag har kanske tagit time out? Jag har inget jättesug.. eller jo. Men jag kommer mig inte för. Imorrn tror jag att det blir scrapparkväll! Jag och en vän ska göra ett minialbum, så det lär ju hålla mig sysselsatt ett tag framöver. Jag är inte så van vid att scrappa smått. Eller... jag scrappar ju kort emellanåt! Men ändå. Jag har iaf satt igång att måla detta kartongfärgade album alldeles svart - det blev ju väldigt snyggt! Och idag har jag skrivit ut några texter på jobbet, men jag glömde dem där:-( Så därför har jag inte scrappat ikväll, jag vet inte vad jag ska scrappa, liksom. Jag vill ju behålla de idéer jag har för albumet!

Tiger är däremot min stora glädje denna vecka! Jag har övat ett par gånger att han ska vara tyst och sitta när jag kommer utifrån och ska in i huset. Och idag hade jag med mig en vän för att kolla hur det gick då - och jag höll på att gråta av stolthet! Han satt och så väntade han utan knyst på sin tur att komma och hälsa! Vad månde det inte bli av denna hund?? Det är ju ganska otroligt att jag för drygt 3,5 år sen inte alls skulle ha hund över huvud taget eftersom de hårar så dant. Tiger får till och med va i vardagsrummet! Men inte själv och inte i soffan... :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer sluta med att jycken sover i eran säng (om den inte gör det redan), har fri access till badkar, fåtölj osv. :-)

Wildärtan sa...

Dessvärre så kan det ligga nåt i det:-O
Men NEJ - det ska han INTE!
Och händer det så skyller jag på min man;-)