onsdag 28 januari 2009

Öh, öh!!

Det är ju inte ofta jag sitter och kollar på bloggen på Scrappiz, jag brukar vara inne på själva forumet då och då. MEN jag fann ett av mina julkort uttaget som "annorlunda form"! Jag har inte blivit tillfrågad, men det gör inget denna gång - kul att de sett mitt kort, liksom! Här är det kort som de tagit ut!

Eller så får ni bara se sneak peaken här nedan...
It's not that often I check te blog of Scrappiz, I visit the forum now and then. BUT today I found one of my christmas cards that has a "different shape"! Here is the card they chosed!

Or you can just watch the sneak peak...

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Kortet är ju jättefint!! :) (var in på scrappis och kikade)
Men du har ju rivit sönder psalmboken! AJA BAJA!! ;) ;) Hi hi hi... Kramisar

Kamilla sa...

OMG!!! jag rusade såklart direk till scrappiz...så underbart kort vännen :D

Anna Maria Niia sa...

Vi plockar då och då ut alster från Scrappiz galleri och visar upp dom på bloggen. Vill du inte att dina alster ska visas på bloggen är det bara du mailar oss.

Kram