söndag 4 januari 2009

Årets första layout /The first layout of this year

För några dagar sen så skrev jag ner mina nyårslöften här på bloggen, och då kom jag att tänka på att jag även ska scrappa dem. Och så ska layouten hängas upp i scrapparhörnan så att jag ser den då och då. För det händer ju att jag är där *hehe* För info om papper etc - se Pyssellyckans blogg!

Emma: den vita pennan på rubriken är "soufflé" från sakura.

Some days ago I wrote down my new years promises here at the blog, and then I thought that I should scrap them too. The layout shall be in the scrapbooking corner of mine so that I can see it from time to time. Cause it happens that I spend some time there *hehe*

9 kommentarer:

Vixen sa...

Jättevacker layout! Längtar till pyssellyckan öppnar sin webshop. Köpte ju sånna blingswirls av henne och det blir såå mycket skojigare att skapa något om man har fina saker att använda sig av :)

Anonym sa...

Så lekker den var og så lurt å scrappe nyttårsløftene og hente dem opp! Nå kan du ikke lure deg unna ;)

Wildärtan sa...

Nej, Nina - nu är det kört! Nu är det bara till att ge järnet för dessa löften och förhoppningar:-D Jag var ute å gick ikväll... alltid nåt!

Ja Anette, jag använde ju oxå blingswirls för första gången, nu ska de användas upp helt enkelt! Jag har ju en förmåga att spara mina fina dekos tills de blir omoderna...

Lena B E sa...

Jättesnygg Lo! Hoppas du klarar att infria dina nyårslöften. Lycka till!! Jag gör det inte så därför lämnar jag aldrig några löften, bäst så! Kram

Kicki sa...

Åh, så fin layout!! :-)
Jag är även impad över din dressyr över hunden! Bra jobbat!

kram
Kicki

Emma sa...

Åh, så vacker!! Vilka härliga färger, och så snygga dekorationer.
Hm...jobbar oxå på att använda det snygga man har...i lådan gör de lixom inte mycket nytta. Bara jag som får stryka på dem då ;)

Monika sa...

Såå vacker!!!

Anonym sa...

Å, den var fin du!

Johanna Forsberg sa...

Åh vad du är vacker!