fredag 9 januari 2009

Ensam... Nook... och tombows!

Åh så tomt det är utan Tiger, den lilla lurven! Nog är han ett sällskap även om det är svårt att förstå honom ibland!!

Dagen har varit bra, nästan hela tiden. Det finns en liten glepa då det inte var bra - jag skulle hämta ut mitt paket från Nook. Öppnade tack och lov kuvertet innan jag är framme vid postis och ser att tullen minsann vill ha lite uppgifter! Skit oxå - nu åker jag väl på både tullavgift och postens avgifter för att de har suttit och glanat på paketet och funderat hur mycket de kan avgifta mig på, så att säga. Irriterande!!!!!!! Jag kommer då inte att ha råd med Nook ifall det ska va så här. I och med att dollarn har gått upp så har ju paketet givetvis oxå blivit dyrare, så... Redan för ett par dagar sen funderade jag på att säga upp dem, och nu känns det än mer angeläget! Men jag ska väl avvakta arlandaposten först...

Ikväll ska det ske! Tror jag... jag ska kanske scrappa lite.. Bara jag kommer igång med minialbumet så flyter det på sen, det brukar va så.

Förresten så fick jag ju mina första tombows för ett tag sen, men jag var nog så besviken i början att jag inte skrev nåt om det. Igår kväll så ville jag ge dem en ny chans och.. ja - man ska nog ha många nyanser - då kommer jag att älska dem! Jag gillar inte att ha det jämnfärglagt och "platt" eller hur man ska säga. Det är lite mer liv i det färglagda med skiftningar. Jag ska öva lite mer oxå. Men nedan kan ni kika ett par olika sätt att färglägga på... Tur för mig att jag inte hoppade på ProMarkertrenden - hade känts lite surt.

Tombows vs. ProMarkers


Två sätt att använda tombows


OCH - ANNA HAR BESTÄLLT DEM TILL PYSSELLYCKAN! *TJOHOOO*

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilka inspirerande "filmer", tack för att du visar dom! Jag får kanske fundera på att råna en bank eller nåt ändå. Fast jag vill ju helst inte göra så, men ska jag få råd med allt så... ska vi göra en kupp tillsammans? Hi,hi,hi... (Du förstår att jag skojar va?) Kramar

Anonym sa...

Du må ikke vise frem sånt jeg ikke har - jeg får fort sånn "må-ha"-følelse jeg ;) Tror jeg skal fortsette med distress-metoden en stund til - men dette var lekkert!!