lördag 3 januari 2009

Blog candy och uppfyllande av nyårslöfte!!

Åh - nu har vi turen med oss i att Ewonne har blog candy - hon närmar sig nämligen 20 000 besök på sin blogg! För övrigt så kan ju alla mina bloggföljare ta sig dit och titta - Ewonne har en otroligt snygg scrapparstil, tycker jag!

Jag har scrappat!! Jag har gjort en LO om mina nyårslöften, och den ska hänga vid scraphörnan. Där är jag ju ibland, så då kanske jag ser dem;-) Men kameran är utan batteri, så jag får fota lite senare. Hur som helst så har jag väl börjat med uppfyllelsen av 2 av mina 7 nyårslöften - jag har scrappat en LO (1) och jag har använt några av mina fina dekorationer(2) som bara legat och samlat damm. Bling, t.ex.! *Shame on me*

*Tralala...*

Ewonne has a blog candy going on - get in there and check her out! I really like her style..

I have scrapped!! I've made a LO about my new years promises, and I will put it in my scrapbook corner. I'm there sometimes, so maybe I'll see them now and then;-) I have started to fulfill a couple of the new years promises - I have scrapped a LO (1) and I have used some of my finest decorations (2) that just have been dust collectors. Bling, for example! *Shame on me*

*Falala*

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK SNÄLLA för besöket på min blogg och din GULLIGA kommentar hos mig jag blev SUPER GLAD ska du veta:)Här fanns jo hur många fina alster som helst och beskåda så kommer jätte gärna tillbaka hit igen för att titta:)
Ett Riktigt Gott Nytt År önskar jag dig, hälsningar & kramar från lilla Pyssel Inger

Anonym sa...

Hejsan! Emilie jag undrar vad du har använt för vit penna på texten "nyårslöften" på din LO hos Anna?

Kramar Emma