tisdag 6 januari 2009

Födelsedagskort / Birthday card

Det här kortet gjorde jag ju för lääääängesen, före nyår:-) Min svägerska fick det då hon fyllde år, och jag är faktiskt riktigt nöjd med detta kort. Tänk om jag var sån att jag bara kunde massproducera kort *suck* I vart fall finns en beskrivning på Pyssellyckan.
This card I created loooooong time ago, before new years eve;-) My sister in law got it on her birthday and I'm really satisfied with this card. I wish I could mass produce cards *sighing*

4 kommentarer:

Emma sa...

Så snyggt!! Och jag som äääälskar turkost :)

Anonym sa...

Så nydelige farger :) Jeg vil også masseprodusere kort en gang, men akkurat nå vil jeg egentlig bare komme i gang med noe ;)

Kamilla sa...

Men ooo så himla fin kort :D
Vad du är duktig!
Jag önskar också att jag kunde massproducera... det är väl bättre med kalité än kvantitet, som dom säger ;)
Kramizar

Lena B E sa...

Meeen vilket gulligt kort!! Jättefint! Stämpeln är ju hur söt som helst!! :P Kramar