torsdag 1 januari 2009

Nyårsbröllop

Igår på nyårsafton så var jag och maken kökschefer på ett bröllop. Det gick ju bra, trots allt...
  • 5 minuter innan förrätten skulle serveras drabbades vi av strömavbrott.
  • Sen slutade vattnet komma mitt i allt så vi förtvivlat försökte bygga upp ett saftlager...
  • Och så tog varmvattnet slut, så vi fick koka vatten för att handdiska. För det var ju bara en vanlig diskmaskin där och de tar ju kanske 1.5 timmar på sig per disk, och det ryms ju inte tokmycket heller.
Ändå tycker jag det gick bra! Men jag var småknäckt innan slutet, hade ont överallt... Brudparet bjöd på fyrverkerier, och det är ju ändå stämningsfullt på nyårsafton!

Jag har sett att många har lagt ut sina topp 10 i gjorda layouter, och jag har tänkt för mig själv att jag nog inte ens kommit upp i det antalet:-s Faktiskt så har jag ändå gjort 18 layouter, så jag kanske oxå lägger upp en topp 10 nån gång;-)

1 kommentar:

Marie sa...

Vilken kamp ni haft där köket! Jag har en utmärkelse till dig i min blog!