torsdag 23 april 2009

Snurrig morgon *trött*

Sån't här håller kanske en del andra tyst om, men jag erkänner - jag är inte klartänkt kl 03,00 på morgonen. Jag steg upp, visste inte riktigt av vad, men jag gick på toaletten. Väl där hör jag ett välbekant pip som nog hörts då och då på morgonsidan, vet inte hur länge. Och jag fattar att min mobil behöver laddas! Jag börjar nästan skratta, för jag hade precis drömt nåt om stämplar, och när det pep vid huvudhöjd så var det i drömmen så att en stämpel låg och pep, men jag visste inte vilken eller vart:-s Helknäppt!!!:-D

Snurrigt 2: Jag skulle ju på jobbet efter en helseg morgon. Jag sätter mig i första bästa bil (men den tillhör oss;-) och sticker in nyckeln i låset. Det går inte att vrida om. Jag försöker flera gånger och jag vänder på nyckeln, men inget händer. Jag tittar på ratten - jo, det är rätt nyckel till VW. Eller...??? Jag tittar ut genom fönstret och ser Golfen stå brevid Passaten. Båda är silverfärgade och Volkswagenbilar. Jag tänkte aldrig på om jag satte mig i en kort eller en lång bil - så vaken var jag i morgontrafiken i Barsele *moahahahaha*

OBS: Lånad bild! ;-)

3 kommentarer:

Anna sa...

Ha ha... vilken morgon. Så där virrig är jag hela tiden känns det som :)

Anonym sa...

Ler godt jeg nå - Håper ting fungerte bedre utover dagen og at stemplene dine slutta å pipe!
Ha en fin helg :)

AKO sa...

Ja, det är inte lätt! :) Kanske du behövde den extra stunden för att vakna till ordentligt? :D

Bilden i inlägget passar mycket bra på mig också just nu, trots att klockan är en bra bit in på dagen.