lördag 25 april 2009

Rubons och chipboard!!

Nu har jag förvånat mig själv igen och använt några rubons som legat ett tag. Milt sagt… Och så använde jag chipboard på ett kort - vad har hänt med mig?? Nu var det ju en snabbkort jag gjorde, fick ordern igår och det skulle vara klart till idag, så då tar man vad man haver. Och så skulle det ju vara med ett äppelträd, helst. Och jag råååkade ha chipboard med träd - lämpligt värre:-) Jag klädde chipboarden med papper, det blir ju lite mer liv då i det hela än när man målar med en färg. Han som fyller år skulle få ett presentkort, så jag kom att tänka på den där chokladkartongen som jag faktiskt sparade tidigare i veckan, ifall att, ni vet… En sån där chokladkaka i kartong. Den klädde jag med papper som skulle bryta av bra mot trädet. Och så gick lös på rubonspaketet :-)


3 kommentarer:

Kamilla sa...

oooOOOooooh vad snyggt, rubons är nåt som inte jag heller använder :/ men har massor av...jag får damma av dem, för det blir superfint!
kram kram

eviledna sa...

OH MY WORD, what a difference from you normal cards. I LIKE IT, I bought some rub ons aaaaages ago, never quite knew what to do with them, but now I do :O) Thank you Emilie.
Take care & keep smiling
Ann x

Anonym sa...

Stilig kort - og jammen har jeg nok ikke både rubons og chipboard liggende nedstøvet et sted tror jeg...