torsdag 2 april 2009

Apriltävlingen på Pyssellyckan!

Denna månad har jag fått de stora äran att göra en skiss till Pyssellyckans månadstävling, och en tolkning på skissen. Det finns kriterier för tävlingsbidraget - vi vill se riven kant någonstans och bling någonstans. Och naturligtvis ska det synas att ni använt skissen på något vis, men den kan man ju vrida och vända på som man vill. Ni kan göra ett kort eller en layout men får bara bidra med ett alster. Skicka in ditt bidrag till info[at]pyssellyckan.se senast 30 april. Vinnaren får ett presentkort på 200 kr att handla för i Pyssellyckans webbutik!

Så - här är skissen...
...och så min tolkning av skissen, förstås.
Det är faktiskt så att jag och min man gifte oss i april förra året, så jag tyckte det var smålämpligt att göra en LO från bröllopet.

Recipe:
Cardstock: My minds eye “Bellabella, Grace”
Patterned paper: “Prudence, consideration” and cardstock from “Petite fleur Vine Wildrose” by Prima
Flowers: Prima “Petite fleur Vine Wildrose” and roses from Inkido
Ribbons: “Boutique blue”
Acrylic stones: acrylic stones turcos
Chalk: Creamy brown and Chestnut roan
Title: Thickers

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Ååååå så fiiin Lo!!! Och en lika fin skiss!! Ska nog försöka mej på denna också, skam den som ger sig... eller hur?
Vilket jättegulligt påskkort du gjort här under!! Supersöt stämpel!!
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Glömde säga att din blogg blivit så fin sen du gjorde om den!!
Kramizar från Lena

Monika sa...

Ååå så vackert!!! Den här skulle jav vilja se i större version ;)

Gudomligt vackert!