fredag 3 april 2009

Ha, ha... har den äran!

Idag fyller min älskade make år, och vi försökte oss på lite bakning igår inför det. Men... jag har ju uppenbarligen glömt hur jag gjorde förra året... Då gjorde jag en tårta med lakritsmousse i eftersom Jonas älskar lakrits. Så i han vill ju ha det i år med, och det ska han ju få! Men han får den nog imorrn, för jag, mitt pucko, gick och köpte nån pingvinstång (lakrits) och förmodligen så använde jag Käck förra året. Så det gick inge vidare, med andra ord, pingvinstången smälter liksom inte. Men det blir ju Barseletårta iaf, och den är oxå god.

Givetvis har jag ju gjort ett kort oxå, ett ooootroligt maaanligt kort. Men det kan jag ju inte visa nu. För Jonas läser ju min blogg ibland "för att få veta vad som händer":-D Så det komemr nog ikväll eller imorrn..

OBS: Bilden är lånad...

Inga kommentarer: