onsdag 15 april 2009

Ett gammalt påskkort;-)

Jag har ett "gammalt" påskkort att visa upp, det är säkert 2-3 veckor gammalt:-D Och jag gjorde det till Kort i fokus, men jag har glömt visa upp det. Nästan allt material är från Pyssellyckan..

Annars så är livet gott! Vi samåkte igår, jag och gubben, så jag var på jobbet kl halv sex på morgonen. Men då får jag ju åka hem kl 14, men det är lite drygt, faktiskt. Och så hade vi middagsgäster på kvällen - underbart trevligt! Men så fort jag inte var aktiv i samtal så kände jag hur jag dippade totalt i trötthet.

Idag blir det kanske inte lika blodigt, jag steg upp först kl 7 och ska jobba till halv sex... Och så Creoövning på det - vi ska ju sjunga i Rusele på söndag:-D Och fredag-lördag är jag i Stockholm - ibland "tjörv" det ihop sig så att allt ska hända på en gång. Men det blir ju bra, det här:-)

Inga kommentarer: