lördag 11 april 2009

Glad påsk!!

Oj vad tiden flyr fort när man har roligt! Eller har en del att göra... Hittills på min påskledighet har jag inte hunnit pyssla nåt, men varit på 2 gudstjänster, en familjedag hos mina föräldrar med syskon och syskonbarn och jag har bränt mig i ansiktet, vilket man kan säga är en påsktradition;-) Jag är så trött nu av all sol vi fått ta till oss under dagen, inte ett moln har skymt solen - fantastiskt! Efter 2 veckors gråmulenhet så är det ju en lisa för själen:-)

För precis ett år sedan på lördagen så gifte jag och Jonas mig, men man brukar ju räkna på datumet och då är det först imorrn. Så jag återkommer om det...

Nå, jag ska se om jag hasar mig in i pysselhörnan, jag har en halvfärdig LO som jag borde göra klar! När Jonas kommer hem så ska jag bvisa ett par foton... Han har nog kameran på sig, tror jag.

Glad påsk kära besökare - sköt om er och njut av ledigheten, om ni har någon!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Deilig med ekstra fri - her har påskesola kommet og vi nyter fridagene ute. Har allikevel fått scrappa 1 Lo og 2 kort innimellom hagearbeid og soling.
Kos dere på bryllupsdagen og ha fortsatt fin påske :-)

Malin a.k.a. Boop sa...

Til lykke på bryllupsdagen! Ønsker deg en fortsatt fin påske! :-)

Lena B E sa...

Grattis på 1 åriga bröllopsdagen!! Kram Lena

Johan Stenberg sa...

Glad påsk! Och grattis på ettårsdagen! :-