fredag 24 april 2009

Drömmer scrapp igen...

Alltså - det är ju inte så att jag inte drömt om scrapbooking förut, men nu är det 2 nätter i rad, och halvmärkligt, tycker jag. Inatt var jag hos en fd. klasskompis som firade sin 16:e bröllopsdag - och hon bjöd alla gäster på en ProMarker-penna!!! :-D Jag tycker inte ens om dem:-) Men gratis är ju gott. Och det var ju kul att "se" min klasskompis iaf, och jag undrar ju dels vad hon gör nu och varför hon dök upp i min dröm! Jag måste kolla upp det där med drömtydning...

I eftermiddag ska vi väl ta oss iväg till Umeå, jag har inte packat men det går väl ganska fort! Igår fick jag ett beställningskort från jobbet - jag skulle göra ett kort med ett äppelträd på, så det blev ett kort med ett träd iaf:-) Och jag har förvånat mig själv igen, jag har använt rubons (!) och chipboard!! Och inget mer!!!!!! Ooootroligt... Kortet får ni se här imorgon, men idag finns det att beskåda på Pyssellyckans blogg!

Inga kommentarer: