söndag 5 april 2009

Bra helg!

Skönt att kunna säga att jag haft en bra helg, och faktiskt en bra scrapparhelg. Jag har inte gjort så tokmycket, men jag har åstadkommit 2 saker. Kommer sen.. Jonas har jobbat/sovit i helgen, så vi har inte setts speciellt mycket. Jag har letat fram våra 4 påskattiraljer, men inte satt fram det. Behöver ju städa lite först. Och inte så lite, heller..

Jag funderar seriöst på att köpa en spikmatta, det ska visst va bra mot inflammation och dylikt. Nån som har tips om var den kan köpas? Vet inte om jag vill köpa en från typ Tradera, vem vet som har legat på den??? Ser oxå att det bara är plastpiggar på de spikmattorna. Hos S är det riktiga spikarav koppar, silver mm. En sån vill jag ha...

Nä, nu gäspar jag stort, ska nog masa isäng medan jag är trött. Tog en skön promenad med Tiger förut ikväll, så jag ska nog sova gott:-)

G'natt!

1 kommentar:

Rebecca sa...

Hade en patient på jobbet som låg på en spikmatta. Trodde inte han var klok! supervassa piggar ju! ajaja