måndag 20 april 2009

PIF:en avgjord!

Den 12 april så firade jag och maken 1-årsdag, vi gifte oss för ett drygt år sedan. Och då passade jag på att anordna en PIF, som inte så många har sett, kanske. Nåväl, 4 tappra besökare har anmält sitt intresse och "lotten" föll på.........


























nummer 4: Ann från England!

Det känns gott, för jag vet att hon är och läser mina svenska blogginlägg så gott hon kan varje vecka:-)

Ann - congrats!!! Give me your address and I'll send you something nice for your beautiful card making!!

Ikväll blir det gospelövning, men jag hinner kanske pyssla lite innan dess?? Jag har ju varit borta i flera da'r, ju...

2 kommentarer:

eviledna sa...

Oh my word, THIS IS A SURPRISE. I had not idea what a PFI was and I certainly never thought there was a little something to win, I just wanted to say Happy Anniversary to you both :o). I'll email my details to you. Thank you Emilie, you've turned what was a rather horrible day into a wonderful evening.
Take care & keep smiling
Ann x

annkan sa...

Congrats to you, Ann! :-)

/annkan