söndag 28 mars 2010

Uppdatering av nattsuddandet

Vi fick ju loss bilen igår eftersom maken hämtade traktorn och slungade bort snön... och NYSS (12:25) så svepte plogbilen förbi. Efter 1.5 dygn. Starkt jobbat Svevia! Ska jobba på min bitterhet nån gång...

Iaf, eftersom vi gick isäng halv fyra, gamla tiden, så skippade vi faktiskt Gudstjänst idag. Vi håller på att bli gamla och orkeslösa och pallar inte att va uppe hela natten plus kliva upp i tid. Så tragiskt är det... Jag visste ju om mitt eget läge, men maken visar faktiskt samma tendens:-D

Jaha, packning idag oxå. Blev ju inte så mycket igår eftersom vi var på en diakoniträff hela dagen., Men den var bra, så det var ändå väl investerad tid! Och skulle jag få nån tid över så är jag ju lite scrapparsugen oxå:-D

1 kommentar:

Tesa/Therese sa...

Längtar till våren...gör säkert du också;)). Tack för dina ord hos mig. Kram Tesa