fredag 19 mars 2010

En minnesask till Klara!

När asken gjordes var namnet ännu inte bestämt, men jag gjorde ju en ändå, förstås. Tänkte att man skulle kunna förvara några småsaker som är minnen från hennes första år i asken. Asken är en Birkenstocklåda:-)

Fotot skrev jag ut på canvas, annars är det väl bara vanligt altrande.


Websters pages är ju kungliga på sagolikt vackra papper! Känns nästan hemskt att rör dem, skulle kunna sätta upp dem på väggen, bara:-) Har återigen använt en hel del klipp och klistra-teknik, alltså klippt ut detaljer från papperet och sen satt fast det på ett annat ställe.

Jag gjorde en liten luring... På Reprints blogg finns inga blommor med, dem lade jag till efteråt, så dem får ni se:-)

2 kommentarer:

Catta sa...

Tack så mycket för titten och kommentaren inne hos mig! Sånt värmer =)
Det var en väldigt fin ask du fixat ihop! Och jag har allt varit här o beundrat dina alster förut :)

Får man lov att fråga vad du jobbar med eftersom du går KBT-utbildning? *nyfiken*

Ha en riktigt skön helg!

NB sa...

En jättefin ask!