tisdag 16 mars 2010

Paket!

Fick ju en glad överraskning när jag kollade mailen idag och såg att jag hade paket att hämta ut på Bussgods! Jag måste tillstå att jag gillar det Reprint skickar - åter ett paket med GODIS! Bland annat med de fina stämplarna här på sidan, och även superfina Websters pagespapper:-) Jag längtar till helgen då jag kan börja använda mina nya saker, nu ska jag ju bort ett par dagar:-s

Men det blir kul med dessa dagar, för det är ju KBT-utbildning i Umeå igen. Och det gillas!! Nu ska jag plugga lite inför det, vi har halvtidstest för att se om det fastnar nåt;-)

2 kommentarer:

(Favvis)Maria sa...

Jag har oxå fått paket! Fick stämplarna med vingarna på. Det settet du fick har jag redan. Såååå fint! Älskar molnet!

Lillnettan sa...

Haha,tack Emelie! Ja du vet, alla dessa butiksnamn bara snurrar i huvudet på mig...men jag länkade rätt i alla fall, konstigt nog. :)