onsdag 24 mars 2010

Bröllopskort

Åh vad jag blev glad då jag såg att Pyssellyckan har tagit hem Oakely brudgummen! Jag har letat honom i nästan ett år:-) Han och bruden kommer från Whiff of joy, och jag gillar ju deras stämplar skarpt! Jag har några bekanta som gifter sig i april, så det passade ju hur bra som helst att prova på att maska ihop dessa 2 stämpelmotiv. Korten är snarlika, men jag har gjort små variationer på dem.




För materiallista så får du ta en titt i Pyssellyckans blogg!
Ha en härlig onsdag!!

Kram,
Emilie

2 kommentarer:

Lotta sa...

Visst är dom bara underbara dom stämplarna....Jag äger dom inte själv....Än, men jag kommer absolut att göra det en dag:)
Jättefina kort, gillar pappren....och blommorna.
Ha en bra dag:)
Kram

Pysselmaja sa...

Så snyggt! Aha nu fattar jag vad maska är, de har jag testat en gång men det blev inte bra..hehe, men de var första gången. Tror de går bättre nästa, nu fattar jag hur man gör.

Ha de!