fredag 5 mars 2010

Känner mig rik!

Idag känner jag mig sannerligen rik, för mitt blompaket från wild orchids craft kom idag. Några hundra blommor att förlusta mig med:-D Känns nästan som att min blocka tvärt gick över!! Jag har många projekt på gång på planeringsstadiet, så jag hoppas att nåt blir av rent praktiskt nu i helgen.

Jag hoppas även på det där fina vädret som skulle komma i helgen, för då vill jag verkligen vända mitt blekansikte mot solen och njuta med några koppar kaffe å semla. Eller nåt annat. Maken jobbar denna helg, så vi kommer inte att ses så mycket.


Vad ska du göra i helgen???

1 kommentar:

Marina Lundsten sa...

Vad roligt att du läser min blogg! :) Jo, det verka gå åt rätt håll för mig. Tror nog det var mer än rätt att flytta till Umeå! Kändes bara som att jag stod och trampade på samma ställe när jag bodde i Storuman, kan faktiskt kännas så här i Umeå också ibland, men jag gör det hellre här än i Storuman. ;)

Jag hoppas att allt ordnar sig till slut i allafall! :) Hälsa Jonas från mig! Träffade han i ochförsig i fredags ett tvärt och fick värsta kramen, det var kul att träffa honom! Men hälsa ändå, man kan väl aldrig hälsa för mycket!? :P kram kram