tisdag 2 mars 2010

En KAOS:-D

Blev så glad när jag kom hem idag, för i min post låg detta fina kort! Det är Lotta som skapat det, och jag gillar det så skarpt - det är ju så mycket grönt i det!:-D Och så gillar jag över huvud taget Lottas stil, hon är med på min bloggrunda:-)

Hennes nominering till att jag får denna KAOS är "Tack för all inspiration du ger!!". Men var så god, Lotta!! Och tack så väldigt för KAOSen!

Och vad är då en KAOS? Här kommer en liten förklaring... (direkt från Lottas blogg).
"KAOS(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)
En levande logga som sänds till någon man uppskattar. Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. Och på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med. Varje KAOS-award innehåller: Titel: KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje Skaparens eget namn Storlek: 10x15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Jag har några KAOSar att göra, för jag har fått några sen förut. Och då låter jag er veta vilka som ska få oxå.

Ha en underbar tisdag kväll!

Inga kommentarer: