torsdag 25 mars 2010

Kittelfjäll:-)

Jag har varit till Kittelfjäll med jobbet i år igen. Vi har farit dit på "sport/ påsklov" sen jag började jobba där för 4 år sen... Och denna gång så har vi varit välsignade med sol, sol, sol! Otroligt skönt! Och detta år så har killarna verkligen nyttjat tiden till att vara i backen:-)

Jag har haft med mig 3 tidningar: "Lätta kryss", "Allers trädgårdstidning" och "Svensk scrapbooking mm". ALLA tidningar har lästs minituöst av både mig och andra. Faktum är att vi nog kommer att göra påskkort på tisdag - kul att de gillar pyssel! Inte så underligt, det är ju sann avkoppling.

Nu är jag ganska trött. Jag måste bara beundra de behandlingshem som idkar medlevarskap - det tar på krafterna! Och då har vi ändå bara haft trevligt precis hela tiden, inga uppträden av något slag. Och ynka 2 dygn. Men jag kommer nog att fortsätta va nöjd med den behandlingsform som vi har:-)

Nä, nu väntar sängen. G'natt!!

2 kommentarer:

Teres sa...

Åh vilken härlig bild! Längtar till fjälls när jag ser den. Fast vi brukar åka till Marsliden.

Trevlig helg!

Teres sa...

Åh vilken härlig bild! Längtar till fjälls när jag ser den. Fast vi brukar åka till Marsliden.

Trevlig helg!