torsdag 4 mars 2010

Trist men sant..

Jag har en liten scrappblocka... läste i en av de psykologiska böcker jag läser numera att om man bara ägnar sig åt en sak som man gillar, så blir man ändå utdränerad. Vårt psyke fungerar ungefär som kostcirkeln - vi behöver stimulering av olika slag, så.... min enorma prestation för 2 veckor sen på Knaftenträffen har resulterat i att jag sen dess gjort en del annat eftersom jag inte haft lust att just scrappa:-) Å det är ju skönt!! Att göra annat, alltså:-)

Idag har jag haft sån skön dag - började dagen med att plugga om ångest hemma i soffan. När jag var klar åkte jag till jobbet, och där satte vi oss ute på bron (altan för sörlänningar) och solade med grabbsen. Sköööönt - solen ger ju viss energi å geist!

1 kommentar:

Lilo sa...

Det är tur jag sällan har scrapsvackor. När de kommer kan jag nästan få panik... men så intalar jag mig att det brukar gå över. Som du säger behöver man göra något annat ibland. Jag brukar ju virka undulater då.