söndag 7 mars 2010

Sneak peak och andra nyheter:-)

I helgen har det lossnat lite i scrappandet för mig, så jag har åstadkommit en lite påskig sak. Men det publiceras först på tisdag, och till dess kan man ju fundera på vad det är för nåt?


För övrigt så har jag hela helgen funderat på hur jag ska förvara blommorna i tidigare inlägget. Min första lösning blir iaf att lägga dem i en skrivbordslåda. Jag tror nog jag kommer ihåg att jag har finfina blommor där!:-D Dock känns det inte så bra att blommor på flera olika ställen, åtminstone 5 utpytsade platser. Så jag måste komma på nåt smart... för jag kommer inte ihåg alla blommor när det väl gäller, nämligen. Fast det är I-landsproblem, verkligen! :-s

Och så har det börjat strömma in nyheter på Pyssellyckan igen, ta en titt och gläds du med!! Börjar va dags att ta fram mina julklappspresentkort nu:-D

Inga kommentarer: