torsdag 1 oktober 2009

Min vackra syster på bloggparty!

Är så nöjd att jag gjort en sparsmakad LO med dessutom endast 3 färger - svart, vit och grön. Syrran älskar grönt, så det kändes passande att ha det som accentfärg. Denna LO ingår i bloggpartyt och är en utmaning som Eyovine bjuder på - att ha svart och vit som bas och lägga till EN accentfärg.
Jag har använt ett par saker som inte är så jättetrendigt längre, men jag gillar dem skarpt ändå... Jag har tagit fram ett grönt journalingblock från making memories och en grön filtbård som jag klippt i så att jag fått löven där jag vill ha dem (finns på Pyssellyckan). Och så lade jag lite svart filtbård över med svarta blommor, och dem har jag oxå klippt så att jag fått till dem där de ska va. Och så ett par större svarta snygga filtblommor från Prima. Jag har lagt några svart blingisar ovanpå det svarta. Orden har jag skrivit ut, jag började med att texta men tyckte inte det blev så snyggt... och har man en skrivare ska man väl nyttja den? De snygga gröna filtthickerserna har jag fått av syrran, faktiskt.

7 kommentarer:

Annika sa...

så underbart tjusig LO!! Jättevacker! Och syrran med förstås! :)

HelenaN sa...

Såååå rackarns snygg layout, Emelie!

Maja Stokk / eyovine sa...

Snyggt!! Kul att du ville vara med =)

// Maja

BellaMio sa...

WOW!!! Så himla annorlunda och så superläckert!!!

Detta tror jag allt att jag måste testa :)

Tack för inspirationen :)

NB sa...

Så snyggt!

Glimmis sa...

Jättefin LO! Snyggt med grööönt..me like.
Tack för kommentaren. =) Jag vet faktiskt inte om det är ett sedelkort egentligen, När jag såg denna vikning hos annica så hade hon gjort med tags oxå men det var en bra ide för sedlar.

Ha det gott! //e

Evelina sa...

Har du fått gröna thickers av mig?! Det var som 17! *lol*

Himla snygg LO iaf, ta gärna med den till Övik så får jag se den live också :)