måndag 5 oktober 2009

Ask med Bazzill Glaze

Pyssellyckan har fått in ett absolut fantastiskt cardstock som kallas Glaze, det kan man förstå när man ser papperet! Jag provade att göra en ask med Ultimate Pro, vilket gick hur bra som helst. Fast… jag chalkade de vikta/bigade kanterna med svart chalk eftersom glazen kan spricka lite. Chalk är bra!



För materiallista, gå in på Pyssellyckans blogg!

Har ni sett att Pyssellyckan har 15% på hela beställningen?? Det finns så många sagolika nyheter i webshoppen att jag nästan får hurven - hur ska jag klara denna månads budget?? ;-)

5 kommentarer:

CillaT sa...

Verkligen urtjusig=)

Sara sa...

Riktigt läckert!!

NB sa...

Läckert! Måste kolla in dessa papper!

Katrin sa...

Vilket läckert papper! Sedan är ju dekosen i min smak oxå;)

Många kramar

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, vilken härlig ask :) kram Johanna