onsdag 28 oktober 2009

Ur led är tiden...

Jag fattar inte hur fort dagarna hastar iväg - vad håller jag då på med som är så grymt upptagen? Vet inte? Läste nåt intressant på en blogg som handlade om tid, ni kan läsa om det här! Inget nytt, men man kan ju påminna sig ibland..

I fredags fick vi iaf besök av ett par vänner som var kvar hela helgen. Vi hade kommit överens om innan att det var myshelg som gällde - jätteskönt! Jag har gått omkring i mysbyxorna nästan hela helgen! I lördags besökte vi second hand, Pyssellyckan, utrustad.se och sen for vi ut och grillade lunchen. Väl hemma så myste vi bara resten av kvällen, min svägerska kom förbi och förgyllde tillvaron oxå.

I söndags var jag mötesledare för Gudstjänsten, så jag steg upp tidigt. Kalle var hemma och predikade - jättebra! Över huvud taget blev Gudstjänsten så där jättebra av bara nåd, jag tar då ingen ära för det.

Måndag-tisdag har jag tagit det lugnt. I måndags kväll övade Creo återigen julsånger, och det går bra! Vi ska sjunga på lördag kväll, så det blev några ojuliga låtar oxå. Igår kände jag en radikal förändring i min "förkyldighet", bihålorna plågade mig inte så mycket! Igår satt jag även en stund i scrapphörnan och pysslade ihop ett kort.

Idag har jag varit på Åbackens och fått en genomgång av alla maskinerna, jag ska nog köra på autogiro, tror jag. Jag har superdåliga värden, så nåt måste ju göras! Och så har ägaren krossat mina illusioner om att man måste va frisk för att gå dit:-P

Imorrn ska Pyssellyckan (jag och Anna) hålla i en höstlovsaktivitet på Aktiviteten - om nån Storumanbo har möjlighet att komma och hjälpa till med att mäta och skära så vore det superbra att få hjälp!

Inga kommentarer: