tisdag 13 oktober 2009

KAOSigt!

Förresten så fick jag ju en KAOS i lördags av söta annkan, men det har inte gått så bra att fota den. Så bilden lånade jag i hennes blogg;-) Nomineringen lägger jag in ikväll när jag kommer hem!
EDIT: Annkan har formulerat såg så här:
En KAOS-award vill jag ge till dig för din förmåga att inspirera mig och andra. Du är verkligen en kreativ person, som förtjänar denna. Tack för all inspiration som du bjuder på - både i din blogg och "live"! Kram från Annkan.

Ja vad säger man - jag blev då och är fortfarande tokglad över KAOSen, det är roligt att höra när man inspirerat någon!

Jag skulle kunna ge vidare till massor av tokinspirerande scrappande kvinnor och män, jag måste bara fundera ut till vilka. För jag har ju tyvärr begränsat med tid... Men om jag får göra det under min livstid, så... :-P

1 kommentar:

annkan sa...

Va?!? Var kortet "ofotningsbart"?? ;-)

Ja, inspirerar det gör du, var så säker. :-)

Och klart du får ta en livstid på dig, om så behövs (inte för att jag tror det, men...;-). Finns välan inga regler över hur lång tid det får ta.

Tack för senast, förresten.
Och tack för stämpeln- som jag hoppas jag ska få visa dig nångång att det går få till något av. ;-)

Ha det bäst!
Kram!