söndag 11 oktober 2009

Kort av spillpapper

Kan ju lägga in 2 inlägg idag när jag varit så slö några da'r - det kompenserar väl lite??? För länge sen, slutet av augusti, tror jag, så var det en Crop på Scraplyckan och då var en av utmaningarna att göra enigt en skiss. Jag fick tanken att använda lite spillpapper - finns ju gott om sånt här hemma! Så mönsterpapperet är "Eva" från Basic grey.. Blommorna är från Prima och bladen från en sidenblomma som jag styckat i bitar:-) Fina halvpärlor från Kaiser och bandet är making memories weddingserie. Det jag hittills räknat upp hittar man på Pyssellyckan. Stämpeln är från See D's, och den har jag köpt på Tradera.

1 kommentar:

Kamilla sa...

ÅÅÅ det blev ju suuuperläckert, och fram för mer styckning av blommor som bara ligger å dammar :D
Jag funderar starkt på att stycka en underbar ljusmanschett som jag har i hallen på övervåningen ;)
Kram kram å nu är det nedrääääkning :D