torsdag 29 oktober 2009

En ask med lite vishet i...

Det finns något så kul som "dragspel" att göra(altra)! Dragspelen kan man väl i nuläget inte göra själv, för de är längre än 12 tumspapperna. Nå, man kan ju köpa dem färdiga:-)

Jag jobbar ju till vardags med NLP, så jag har gjort som ett minialbum med några av grundtankarna inom NLP.


Dessa foton är ju katastrofalt dåliga, men det är mest för att ni ska få se dragspelet. Jag återkommer imorrn med bättre foton på detaljerna och varje uppslag för sig...

2 kommentarer:

Vixen sa...

Har ju fått hem boken som finns att köpa bla hos prickiform och några av mina alster var med, kunde knappt fatta att det var mina kort!! Så otroligt mycket bra fotografering gör för det hela. Funderar på att bygga en såndärig ljuslåda eller nåt...

Anonym sa...

Vilka fina alster du gjort!
Kortet i det här inlägget är ju helt fantastiskt!
Kram!/ Elisabet, KiF