onsdag 14 oktober 2009

Ett värmande flyttkort!

Ja, som en del kanske sett i Pyssellyckans blogg så har jag gjort ett kort med Gypsyserien från Bo Bunny. Anna på Pyssellyckan håller nog på att känna mig rätt bra vid detta laget eftersom det känns som en riktig fullträff att få jobba med den serien! Fast hon gav mig då oxå en utmaing - att använda mig av stickers! Måste ju säga att det är väldigt lättarbetat att jobba med stickers, det går snabbt att få något färdigt eftersom en stickers endast behöver chalkas (om man frågar mig) och sen är det klart! Kortet blev ju tematiskt eftersom temat för de stickers jag fick var att "ett hem är där hjärtat är". Därför tänkte jag att det kan passa bra när någon flyttar eller flyttat.

Materiallistan finns i Pyssellyckans blogg!

2 kommentarer:

Annica sa...

Vilket snyggt kort! Hur lång tid tog det att göra?


Kul att du tittade in hos mig.

Ha det bra!

NB sa...

Underbart! Hoppas du får en rolig scraphelg!