onsdag 30 september 2009

Scrappkassan med Indian Summer...

I perioder när jag haft slut på "riktigt" espresso så har jag köpt Gevaliaespresso och det är förpackat i en lagom stor "plåtburk". Så det är basen till denna scrappkasseburk som jag använt Basic greys underbara Indian summerpapper till. Jag tycker de är vansinnigt vackra, och det är smågrymt att behöva klippa i dem. Skulle gärna tapetsera en vägg med dem:-D

Det här är även mitt första bidrag till bloggpartyt, och det är Alien Bling som står för utmaningen att altra något!





Materiallistan finner du i Pyssellyckans blogg!
Ha en härlig onsdag!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Så jättefin!! En scrapkassa vore inte dumt... Ha det gott! Kram!

Anonym sa...

For en god idè - og spesielt til papir man ikke vil klippe i!! Lykke til med sparing i kassa også ;) Klem fra tidenes dårligste blogger

Alien Bling sa...

jätteläcker! :D Tack för att du är med i min tävling!