söndag 4 oktober 2009

Hemma igen och utpumpad - men glad!

I helgen har jag och maken varit på församlingsläger i Arjeplog på Hotell Lyktan. Det är fjärde året jag är med och som vanligt så har det varit fantastiskt trevligt och underbart! De samtal som vi har med varann där jag märker att jag inte är ensam om att vilja ha lite utveckling i församlingen, de möten som har varit på kvällarna till vår uppbyggelse - så skönt! Det blev ju varken Lappis eller Hillsong för oss i år, så det här behövdes!

Vi hade med oss Dixie oxå, så därför åkte vi med egen bil. Hon har skött sig så otroligt bra! På dagarna har hon hellre varit i bilen än hotellrummet, så hon har fått täta besök och promenader. På nätterna har hon varit med oss på hotellrummet och legat alldeles tyst (jag har då inte hört henne) i sin bur och sovit.

Fotot är lånat från Hotell Lyktan.

Inga kommentarer: