söndag 11 oktober 2009

Woopsie daises!

Åh - nu har det gått många da'r igen se förra bloggningen *skämmes Emilie*

Vet inte om det hänt så tokmycket? Det största, eller iaf roligaste är att jag fått ett fantastiskt DT-paket från Pyssellyckan. Jag tror att Anna håller på att känna mig lite när hon väljer, för Gypsy från Bo Bunny vill jag ju verkligen ha! I'm in love...

I torsdags fick jag både smörgåstårta och söttårta med persikor till lunch eftersom jag lyckades tajma in en födelsedag så bra! Livet är verkligen GOTT ibland! Och så var det missionråd på kvällen, vilket jag hade glömt, så jag hade inte läst det jag skulle... men jag hann va på Pyssellyckan ett par timmar innan missionsrådet iaf, ingen idé att åka hem när man har middag på jobbet och så engagemang på kyrkan efter det. Var kul att träffa pysslarna som kom på torsdagsträffen!!

I fredags åkte vi till Lycksele så vi åt middag med brorsan och köpte med oss tårta som vi uppvaktade pappa med. När han egenligen fyllde år var det så "sjukt" hemma hos dem, så vi valde att försöka hålla oss friska oh inte ta emot några bassilusker då.

Igår var jag till Sorsele till goa Nette och fick även träffa A! Jag och Nette var även på konsert på kvällen med Robert Wells och Sofia Kellgren - så bra!! Speciellt Wells, jag gillar honom skarpt. Snacka om att behärska sitt piano/flygel med att spela klassiskt, jazz, rock mm! (Bilden lånad från Wells hemsida).

Ja, idag verkar det bli lugnt. Vi väntar hit föräldrarna vid 3-tiden - trevligt! Och så ska vi bort ikväll.

Inga kommentarer: