onsdag 7 oktober 2009

Ooops - sent ska syndaren vakna:-s

Kära nån - bloggpartyt slutade ju i söndags, så det är hög tid att kungöra vinnaren i min tävling! Jag hade ju som utmaning att man skulle skapa en BoM, alltså något om sig själv, och ha med ett visdomsord, en sångtext, bibelord eller liknande som beskriver något om "mig". Jag har lottat fram en vinnare, så förstapriset går till:

Kristina med hennes bidrag: There is a light that never goes out - spana in det!! Otroligt vackert och välgjort!

Och så kan jag väl itne låta bli att dra en extravinnare som får något litet, vilket blev Veronika! Hennes layout heter "Mitt barn, du är buren".

Grattis till er båda - och tack till alla 7 som ville göra min utmaning!!

1 kommentar:

kristina sa...

Weei! Vad kul!! Extra kul att vinna en BoM-lo =)

Kram Kristina