tisdag 20 oktober 2009

Sen sist..

I helgen så var jag med Pyssellyckan till Övik på High Coast Scrap. Som vanligt så har det blivit alldeles för lite pyssel och mer prat, men det är ju så trevligt! Och vi kom hem i någorlunda tid oxå, det tackar jag för!

Igår kväll så hade Creo sin första julövning - kuligt värre! Och det verkar nu som att vi kommer att ha gemensam julkonsert med Storuman Gospel, och det tror jag blir kalasbra!

Annars så lade jag mig i tid igår, faktiskt, men kände hur halsen bara sårade igen och värkte som bara den. Och det var inte bättre i morse heller, och inte nu heller. Typiskt! Men jag har då som mål att va frisk till helgen då vi får främmen:-)

EDIT:
Förresten så blev det lite rolig shopping - både från webshopp och affärer på plats i Övik. Att jag köpt så många stämplar??? Ovanligt:-P


EDIT 2: Har ju hittat 2 pearl maker och en marthastans när jag packade upp scrappgrejerna. Finns kanske nåt mer jag glömt?

5 kommentarer:

Emma sa...

Jajemen, det kommer blir jättekul att ha konsert mer er/oss eller vad man nu ska säga;)

Lena B E sa...

Oj så mycket fint du handlat, jättekul!! Wow så snygga julstjärnor, vart hittade du dom?
Krya på dig!
Kramar från Lena

Kicki sa...

Åhh vilken härlig shopping!! :-)

Marie/Mison sa...

Jag scrappade också ovanligt lite. Surrade och shoppade desto mer...

annkan sa...

Wow, vilka underbara stämplar!!

Kram på dig.